Активне навчання: підхід до викладання, що ґрунтується на інтересах учнів, їх розумінні та
розвитку шляхом їхнього зацікавлення у процесі навчання, а не пасивного отримання інформації. Коли йдеться про зацікавленість, ми маємо на увазі емоційну, поведінкову та когнітивну сфери.
Середовище активного навчання: фізичні умови, створені для заохочення учнів взаємодіяти
з оточуючим середовищем у такий спосіб, щоб винаходити значущість та отримувати знання на
основі власного досвіду та взаємодії.
Автентичні підказки: викладання, яке має важливе значення для учнів і зосереджене на
навичках глибокого мислення, можливостях їхнього застосування у реальному світі та соціальній взаємодії.
Кооперативне навчання: стратегії, які підкреслюють важливість позитивної соціальної взаємодії серед учнів, які працюють разом. Сфера: визначений та окреслений аспект, навичка або компетенція в освітньому контексті.
Навички самоорганізації: комплекс навичок мислення вищого порядку, які лежать в основі нашої психічної здатності зосереджувати увагу, ігнорувати відволікаючі чинники, контролювати імпульси і досягати цілей.
Емпіричне навчання: теорії і практики, у яких наголошується на важливій ролі досвіду у сприянні розвитку змістовного навчання. Приховані навчальні програми: цінності, процедури, норми і моделі поведінки, які експліцитно не представлені або не обговорені, але які впливають а практичну роботу у класі.
Мислення вищого порядку: навички широкого застосування, навички критичного мислення і вміння розв’язувати проблеми.
Інклюзивне навчальне середовище: середовище, у якому враховуються всі соціальні, культурні та мовні особливості дітей, і яке підходить для них як з фізичної, так і педагогічної точки зору.
Навчання на основі запитів дитини: це дитиноцентричний підхід до викладання за грою. Дослідники намагаються описати кожен вид гри у термінах ролей та діяльності вчителя та дитини, взаємодій з однолітками та фізичного навчального середовища.
Усвідомлення власних психічних функцій (метапізнання): відслідковування та контроль
власної психічної діяльності, наприклад, сприйняття, пам’ять, навчання, міркування, спілкування.
Навчання з мінімальним втручанням: ненаправлене навчання, завдяки якому діти можуть
відкривати для себе знання і навчатись самостійно з мінімальним втручанням з боку вчителів.
Знання педагогічного матеріалу: співставлення вчителями своїх загальних знань про теорії навчання зі знанням свого предмета.
Педагогіка: система поглядів, сформована цінностями та теоріями, яка надає методи та стратегії, що використовуються вчителями за допомогою постановки питань, надання рекомендацій, прикладів, зразків і моделей.
Регуляція власної поведінки: здатність контролювати власні думки, почуття та поведінку,
щоб ставити цілі, а також планувати та оцінювати власний прогрес та адаптуватись до зовнішніх змін.
Соціальний та емоційний розвиток: здатність особи розуміти і контролювати власні почуття та поведінку для співпраці і встановлення важливих відносин.
Дитиноцентричне навчання (див. також «зорієнтоване учнем навчання»): навчання, яке
враховуює потреби учня, щоб визначити відповідний підхід, оцінювання, спосіб реалізації, контент та планування завдань, коли вчитель є фасилітатором.
Немає коментарів:
Дописати коментар