«Найсприятливішим грунтом
для зрушення у розумовому розвитку учнів є такі навчальні ситуації, коли учні
виступають з позиції дослідників, коли
перед ними виникає певна проблема, що грунтується на певних суперечностях і
допускає різні шляхи її розв’язання, тобто коли
істина народжується в пошуку». Ці слова С. Пасічника яскраво відображають
діяльність учителя Завадівської ЗОШ І-ІІ ст. Монастириського району Тутко
Наталії Іванівни. Педагог у своїй роботі віднайшла цей «найсприятливіший грунт»
і плідно зрошує його своїми новими ідеями.
Педагог уміє подати тему
уроку не лише зрозуміло, а й цікаво, а види роботи змушують учнів фантазувати,
збуджують уяву вихованців і бажання творити, шукати та пізнавати нове.
Наталя
Іванівна – авторка десятка публікацій у педагогічній пресі. Педагогу належать
розробки системи уроків у 5-9 класах із шкільного курсу зарубіжної літератури.
На підсумкових уроках та уроках перевірки знань учнів педагог використовує
комп’ютерні тести, літературознавчі турніри. Моніторинги знань учнів засвідчують результативність
праці педагога.
Значну
увагу педагог приділяє виразному, артистичному читанню художніх творів. На
уроках аналізу художнього твору педагог
особливу увагу звертає на художні засоби, за допомогою яких автор досягає
образності. Часто на уроках звучать музичні твори, які несуть перш за все
пізнавальне значення, розширюють кругозір учнів. Значну увагу на уроках Наталя
іванівна приділяє шедеврам живопису, які учні можуть побачити як
демонстраційний матеріал так і з моніторів комп’ютерів.
Педагогічний хист Наталі Іванівни Тутко це цілий комплекс осягнення
власного «Я», де поєднується велика енергія і мистецьке світосприйняття і
зацікавлений діалог.
вчителя - методиста зарубіжної літератури
Тернопільська ЗОШ І -ІІ ст. №30
Качанової І В
Кременецької гімназії
Кічатої Анюти Володимирівни
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури
Колиндянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чортківського району
Дячок Світлани Євгенівни
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури
Козівської ЗОШ І - ІІІ ст №2
Голяс Світлани Євгенівни
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури
Творчі здобутки учителів - словесників щодо реалізації оновленої навчальної програми із зарубіжної літератури у 9 класі:
Презентації
Досвід роботи вчителя світової літератури Козівської ЗОШ І-ІІІст. №2 Голяс Світлани Євгенівни за проблемою “Кластер як метод формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури”.
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури Кам'янківської ЗОШ І - ІІІ ст. Підволочиського району Гринюк Лілії Іванівни "Сучасний урок літератури: виховання краси".
Немає коментарів:
Дописати коментар