Пропоную досвід учителя

Досвід роботи матеріали 
вчителя - методиста зарубіжної літератури
Тернопільська ЗОШ І -ІІ ст. №30
Качанової І В


.______________________________
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури
Кременецької гімназії 
Кічатої Анюти Володимирівни


Конспекти уроків:
_______________________________
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури
Колиндянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чортківського району
Дячок Світлани Євгенівни


_________________________________
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури
Козівської ЗОШ І - ІІІ ст №2
Голяс Світлани Євгенівни


Кластер на уроках зарубіжної літератури (презентація)
_____________________________________
Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури
Буглівської ЗОШ І-ІІІ ст. Лановецького району
Нукало Ольги Василівни


Творчі здобутки учителів - словесників щодо реалізації оновленої навчальної програми із зарубіжної літератури у 9 класі:
Творчість Сігела ( з досвіду роботи Назарчук О.І., вчителя -методита Залужанської ЗОШ І - ІІІ ст. Збаразького району);
анкети героя, героїні.
Презентація "Творчість Шолома - Алейхема" (з досвіду роботи Петричко І.З., вчителя -методиста Максимівської ЗОШ І-ІІ ст. Збаразького району).Творчість єврейського нпроду
Система конторлю на уроках зарубіжної літератури (з досвіду роботи Євдокімової Н.І. ст. вчителя Підлісецької ЗОШ І -ІІст. Кременецького району
_____________________________________________     
 А.В. Кічата має веселий, доброзичливий характер, вміє і любить працювати, а також здатна щиро радіти як результатам своїх здобутків, так і успіхам інших людей. 

      Анюта Володимирівна залюблена у професію вчителя. 

      Емоційність, ерудиція, креативність, любов до професії , вміння працювати із вчителями та учнями у гімназії - усе це поєдналось в особі учителя –методиста і заступника директора Кременецької гімназії на Тернопільщині. Вона розв’язує важливі проблеми, що постають перед педагогами і гімназистами; відчуває потребу в самоаналізі своєї діяльності, уміє співвідносити її з основами фахової методики і передовим педагогічним досвідом, цікавиться новизною у методиці викладання зарубіжної літератури, успішно використовує нестандартність в організації навчально – виховного процесу, який будує на глибокій науковій основі. Щороку у гімназії відбуваються цікаві зустрічі, наукові конференції і диспути. Успішно проводить апробацію навчальної літератури із із зарубіжної літератури. Налагодила тісні контакти з авторами підручників із зарубіжної літератури. Учасниця семінару – зустрічі із авторами підручників зарубіжної літератури для учнів 8 класу у м. Тернопіль. Уклала цікаву і плідну співпрацю із музеєм Словацького (м. Кременець). 

     Педагогічний хист Анюти Володимирівни Кічатої – це цілий комплекс, в якому поєднується внутрішня гармонія, велика енергія і мистецьке світосприйняття. Творча співпраця і зацікавлений діалог становлять основу методичної діяльності Анюти Кічатої. 

   Кічата А.В. – врівноважена, інтелігентна, користується авторитетом серед колег – педагогів.

     Опис досвіду Кічатої А.В., уителя -методиста Кременецької гімназії.

Презентації

                               Мистецтво бароко.
                               України втрачене дитя.
     Педагогіка Шалви Амонашвілі:
                                                         Взаємини учителя і учня за педагогікою Ш. Амонашвілі
                             Гуманна педагогіка на уроках зарубіжної літератури
                             Дегустація літературного твору

Досвід роботи вчителя світової літератури Козівської ЗОШ І-ІІІст. №2 Голяс Світлани Євгенівни за проблемою “Кластер як метод формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури”.



Досвід роботи вчителя зарубіжної літератури Кам'янківської ЗОШ І - ІІІ ст. Підволочиського району Гринюк Лілії Іванівни "Сучасний урок літератури: виховання краси".

Шкільний предмет зарубіжної літератури - невичерпне джерело естетичних  і художніх цінностей. Розвиток творчих здібностей - одна з актуальніших проблем у творчій лабораторії вчителя - словесника. Розвиваючи нахили й задатки дітей, учитель - методист Гринюк Л.І. виховує їх здатними до критичного аналізу й об'єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань, до оригінального розв язання проблем, тобто формує повноцінну, інтелектуально розвинену і духовно багату особистість.

Конспекти уроків

                                    Урок 3.

Немає коментарів:

Дописати коментар