Методист радить

___________________________________
 
Онлайн-творча зустріч із автором програми і підручників 
зарубіжної літератури для 5-11 класів Ніколенко О.М.

 


____________________________________

Серпнева педагогічна студія із зарубіжної літератури «Ді-аналіз: актуальні проблеми якості викладання шкільного курсу зарубіжної літератури на Тернопільщині  у2021/2022 навчальному році»






__________________________
Онлайн-зустріч методистів РМК/ММк, методичних установ ОТГ,
які відповідають за вивчення зарубіжної літератури в ЗЗСО


Зарубіжна література як шкільний навчальний предмет: виклики, знахідки, перспективи

   
_______________________________
Онлайн засідання
 у мистецькій вітальні
 «Шануй книгу»
_______________________________


Емоційний інтелект  і емоційна компетентність на уроці зарубіжної літератури

Використання критичного мислення 
на уроках зарубіжної літератури

ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ

Орієнтовна технологічна модель уроку розвитку критичногомислення

________________________________

"Емоційний інтелект і урок зарубіжної літератури"

Мета творчої групи: створення умов вільного креативного розвитку кожного члена творчої групи, що передбачає інноваційну працю, професійний ріст, поширення власного перспективного педагогічного досвіду.
Діяльність творчої групи спрямована на реалізацію таких завдань:
-         познайомитися із теоретичним обгрунтуванням емоційного інтелекту за науковими працями Дж. Майєра, П. Соловея, Д Карузо як «… здатності аналізувати свої емоції з метою покращення процесу мислення, уміння безпомилково сприймати емоції, оцінювати і генерувати їх таким чином, щоб сприяти своєму емоційному і інтелектуальному зростанню;

______________________________________
Storytelling – освітня технологія вивчення зарубіжної літератури
Практикум

Педагогічна ідея – це крила, на яких підноситься колективна творчість.
             В. Сухомлинський
Мета та завдання практикуму:
науково – практичні:
-         наукове забезпечення професійного розвитку учителя – словесника;
-         створення умов для самоствердження, самореалізації та саморозвитку особистості;
-         введення у власну творчу майстерню освітньої технології

Storytelling для вивчення зарубіжної літератури.
освітні:
-         підвищення фахової кваліфікації та культури вчителя зарубіжної літератури;
-         формування основ науково – методичної організації праці педагога;
інформаційні:
         вивчення, узагальнення та поширення досвіду діяльності педагога-практика у використанні технології Storytelling.it


______________________

Обласний семінар - практикум

Методичне забезпечення формування цілісного світогляду учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції
 з досвіду роботи методичних установ, 
педагогічних закладів освіти Козівського району

Презентація Рівні інтеграції (інтегровані навчальні курси, спецкурси, вивчення однієї теми на основі двох або кількох із використанням ІКТ)
_______________________________________

Обласний семінар - практикум
"Інтеграційні процеси у викладанні зарубіжної літератури"

__________________________________________________________

Творча зустріч із авторами підручника

"Зарубіжна література.11 клас" Ніколенко О.М., Туряницею В.Г.,Ковальовою Л.

Ніколенко О. М.
Зарубіжна література (профільний рівень) : підруч. для 11 кл. закл.
загальн. серед. освіти. / О. М. Ніколенко, В. Г. Туряниця, Д. О. Ле-
бедь, Н. О. Любарець, О. В. Орлова. — К. : Грамота, 2019. — 272 с.
Ніколенко О. М.
Зарубіжна література (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл.
загальн. серед. освіти. / О. М. Ніколенко, Л. Л. Ковальова, Л. П. Юл-
дашева, Д. О. Лебедь, О. В. Орлова, К. С. Ніколенко. — К. : Грамота,

2019. — 196 с.
Презентація "АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ"
Презентація "Квіти з Японії"
Презентація "Голокост - вічний урок людству"
__________________________________________________________


Презентація до вивчення шкільного курсу зарубіжної літератури у 2018/2019 році "Актуальні
проблеми шкільного курсу зарубіжної літератури в умовах гуманізації інформаційного простору"

______________________________

Співець хиткого світу

     
Нобелівську премію  з літератури у 2017 році присуджено британському письменнику японського походження Кадзуо Ішігуро.
     Читацька аудиторія цю звістку сприйняла позитивно: нарешті пемію дали за літературу, що захоплює, відкриває незвичайні художні світи, порушує непрості проблеми.
Творчість Ішігуро критики класифікують як драму, історичну, жанрову літературу і навіть вбачають в ній елементи наукової фантастики та футуризму. Його твори перекладено більш ніж 30 мовами світу.
    Літературна кар'єра Кадзуо Ішігуро розпочалася у 1981 році після публікації трьох оповідань в антології "Впровадження 7: Оповідання нових письменників". У 1983 році, невдовзі після презентації свого першого роману, автор був висунутий на грант як один із найкращих молодих британських письменників.
   Перший роман "Там, де в серпанку пагорби" розповідає про Ецуко - вдову з Японії, що живе в Англії. У другому романі "Художник хиткого світу" через розповідь обтяженого особистим військовим минулим художника Мацуї Оно досліджується ставлення японців до Другої світової війни.Третій роман Ішігуро "Залищок дня" - історія літнього англійського дворецького. У 1995 році був опублікований найскладніший за стилістикою роман  Ішігуро "Невтіщні" - історія про піаніста, що втратив пам'ять і блукає вулицями невідомого європейського міста. Дії наступного роману "Коли ми були сиротами" відбувається у Шанхаї у першій половині ХХ століття. Роман "Не відпускай мене" (нині це перша книжка Кадзуро Ішігуро, видана українською мовою, переклала твір Софія Андрухович) у спмску 100 найкращих романів усіх часі за версією журналу "Тайм". "Ноктюрни: П'ять оповідань про музику" - щаслива данина так званому конфлікту музики і літератури. Остання робота Ішігуро "Похований велетень" - новий літературний експеримент.
    Спробуймо осягнути емоційний і повчальний світ Кадзуро Ішугуро.
______________________________________________________________________________ 

 Матеріали з науково-практичного семінару "Особистісно зоорієнтований урок літератури: теорія і практика"

         19-20 жовтня 2017 у межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся міжрегіональний                         науково-практичний  семінар «Компетентнісно зорієнтований урок словесності: теорія і практика».
         Організаторами заходу стали Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти та Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради «Академія неперервної освіти».
          У заході взяли участь Київська, Тернопільська, Чернівецька, Рівенська, Волинська, Хмельницька та Вінницька області, учасники проекту (Наказ МОН України №215 від 04.03.2016 «Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп»).

Презентація    Особистісно зорієнтоване навчання:

 Матеріали з науково-методичної конференції (презентації щодо викладання зарубіжної літератури у 2017/2018 нр).

      "Зарубіжна література 9 клас"


      "Література і глобалізація"


  МУЗЕЙ Адама Міцкевича

  Уроки-майстерні

  Конкурс "На крилах зарубіжної літератури"

Редакція журналу "Зарубіжна література в школах України"оголосила новий конкурс "На крилах зарубіжної літератури".

Вчительська номінація "Урок - осяяння душі"
До цієї номінації вчитель надсилає власну розробку уроку, який на його думку, дійсно вплинув на духовне становлення його учнів, формування їхніх моральних ідеалів, сприяв усвідомленню учнями сенсу власного життя. Це має бути урок, після проведення якого вчитель відчув відлуння в душах дітей.
До конкурсної роботи учитель може додати передмову, в якій напише про любов до предмета своїх учнів, про те як він впливає на духовний розвиток молодого покоління.

Учнівська номінація "Книги в червоній палітурці"
Учень має написати твір - роздум або есе про художній твір ( за шкільною програмою із зарубіжної літератури), який залишив особливий слід у його серці, відкрив певні істини, допоміг зрозуміти красу людської душі, надав поштовх, щоб змінити себе на краще, або навіть допоміг знайти вихід зі складної життєвої ситуації та прийняти правильне рішення. Тобто про книжку, яка стала однією з улюблених й осбливою.
Обсяг робіт має не перевершувати двох сторінок формату А-4.
За бажанням до конкурсної роботи учень може додати вступ, в якому розповість, чому саме предмет "Зарубіжна література" є особливим.
В анкеті учасника конкурсу необхідно вказати прізвище, ім'я, повну назву школи та клас, додати світлину. Учитель має стисло написати про захоплення учня (учениці).
Для участі в конкурсі треба надіслати заявку та відскановану квитанцію про передплату на журнал "Зарубіжна література в школах України" на 2017 рік (на зручний для вас термін). У заявці необхідно вказати на своє прізвище, ім'я, по батькові, місце роботи (повна назва школи) та стаж.  та стаж, домашню адресу, поштовий індекс, контактний телефон. Додайте також свою світлину.
Надсилайте роботи на електронну адресу редакції: antrosvit@ukr.net/
Творчі роботи приймаються до 10 - го травня 2017 року.
Всі учасники конкурсу отримають сертифікати, переможці - дипломи та подарунки.




Немає коментарів:

Дописати коментар