понеділок, 11 квітня 2022 р.

Методика проведення майстер-класу

 

ПЛАН 

Проведення майстер – класу: перезавантаження уроку зарубіжної літератури: методика DAILY5” “Щоденник 5 для формування предметних компетентностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів 

Тема. . Методика DAILY5” “Щоденник 5 для формування предметних компетентностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів 

Мета. Ознайомити учасників майстер - класу із системою науково-методичних положень щодо методики DAILY5” “Щоденник 5 для формування  предметних компетентностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів на основі поєднання жанрово – тематичного, історико – літературного й мультикультурного підходів та психолого - дидактичними основами викладання зарубіжної літератури. 

Учасники. Методисти ОТГ, які відповідають за стан викладання зарубіжної літератури, учителі зарубіжної літератури опорних шкіл. 

Дата проведення. 

Місце проведення. Тернопільський ОКІППО. 

 

  

Зміст етапів роботи

Дії Майстра

Час

Діяльність учасників

 

 

Підготовчо – творчий етап

 

 

1

 Панель –етап актуалізації знань

Привітання. Тестування педагога на предмет: комунікабельності, креативності, працездатності Вступне слово Майстра. Майстер наголошує на актуальності і суті та стрижневій ідеї майстер – класу. Налаштування па вирішення завдань, що будуть розглядатися на занятті. Укладання формули успіху.

20хв.

Долучаються до діалогу,  виявляють активну позицію. Самостійно виконують тести Роздумують над складниками педагогічного успіху педагога

 

 

 

Основна частина

 

 

2

 Реконструкція і деконструкція.

Система науково – методичних положень щодо методики «DAILY5» «Щоденник 5» для формування предметних компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури

Робота з методичним матеріалом (схеми, моделі, текст, ілюстрації)

Методичні рекомендації Майстра для відтворення теми майстер – класу. Показ «родзинок» досвіду.

Дегустація читання.

35хв.

Виконують завдання відповідно до означеної теми. Опрацьовують текст із позначками.

3

Кульмінація

творчого процесу, «розрив»

Творче читання тексту: «родзинка» - побачити те, чого не бачать інші.

Майстер пропонує довідкову літературу, посібники , що дозволяють учасникам майстер – класу відповісти на запитання, що виникли.

25хв.

Учасники майстер – класу виконують групові завдання. Майстер допомагає кожному у виконанні завдання.

4

Творчий етап.

Завдання: Прочитати текст «Чому люди плачуть» із позначками  і виконати завдання для розуміння й усвідомлення прочитаного.

Майстер пояснює алгоритм виконання творчого завдання. Видає роздатковий матеріал для кожній групі.

35хв.

Учасники виконують творче завдання.

Обговорення та коригування результатів роботи.

 

 

Афішування, представлення виконаних робіт

 

 

5

Заключне слово майстра. Аналіз виконаних робіт

Майстер організовує обмін думками Наголошує на розумінні технології майстер – класу у професійному розвитку педагога.

20хв.

Рефлексія – активізація самооцінки і самоаналізу з приводу діяльності на майстер – класі.

Аналіз особистісного методичного зростання педагога.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар