ПЛАН
Проведення майстер – класу: перезавантаження уроку зарубіжної літератури:
методика “ DAILY5” “Щоденник 5“ для формування предметних компетентностей в учнів
загальноосвітніх навчальних закладів
Тема. . Методика “DAILY5” “Щоденник 5“ для формування предметних компетентностей в учнів
загальноосвітніх навчальних закладів
Мета. Ознайомити учасників майстер - класу із системою науково-методичних положень щодо методики “DAILY5” “Щоденник 5“ для формування предметних компетентностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів на основі поєднання жанрово – тематичного, історико – літературного й мультикультурного підходів та психолого - дидактичними основами викладання зарубіжної літератури.
Учасники. Методисти ОТГ, які відповідають за стан викладання зарубіжної літератури, учителі зарубіжної літератури опорних шкіл.
Дата проведення.
Місце проведення. Тернопільський ОКІППО.
№ |
Зміст етапів роботи |
Дії Майстра |
Час |
Діяльність
учасників |
|
|
Підготовчо –
творчий етап |
|
|
1 |
Панель –етап
актуалізації знань |
Привітання. Тестування педагога на предмет: комунікабельності,
креативності, працездатності Вступне слово Майстра. Майстер наголошує на
актуальності і суті та стрижневій ідеї майстер – класу. Налаштування па
вирішення завдань, що будуть розглядатися на занятті. Укладання формули
успіху. |
20хв. |
Долучаються до діалогу,
виявляють активну позицію. Самостійно виконують тести Роздумують над
складниками педагогічного успіху педагога |
|
|
Основна частина |
|
|
2 |
Реконструкція і
деконструкція. Система науково – методичних положень щодо методики
«DAILY5» «Щоденник 5» для формування предметних компетентностей учнів на
уроках зарубіжної літератури Робота з методичним матеріалом (схеми, моделі, текст,
ілюстрації) |
Методичні рекомендації Майстра для відтворення теми
майстер – класу. Показ «родзинок» досвіду. Дегустація читання. |
35хв. |
Виконують завдання відповідно до означеної теми.
Опрацьовують текст із позначками. |
3 |
Кульмінація творчого процесу, «розрив» Творче читання тексту: «родзинка» - побачити те, чого
не бачать інші. |
Майстер пропонує довідкову літературу, посібники , що
дозволяють учасникам майстер – класу відповісти на запитання, що виникли. |
25хв. |
Учасники майстер – класу виконують групові завдання.
Майстер допомагає кожному у виконанні завдання. |
4 |
Творчий етап. Завдання: Прочитати текст «Чому люди плачуть» із позначками і виконати завдання для розуміння й
усвідомлення прочитаного. |
Майстер пояснює алгоритм виконання творчого завдання.
Видає роздатковий матеріал для кожній групі. |
35хв. |
Учасники виконують творче завдання. Обговорення та коригування результатів роботи. |
|
|
Афішування, представлення виконаних робіт |
|
|
5 |
Заключне слово майстра. Аналіз виконаних робіт |
Майстер організовує обмін думками Наголошує на
розумінні технології майстер – класу у професійному розвитку педагога. |
20хв. |
Рефлексія – активізація самооцінки і самоаналізу з
приводу діяльності на майстер – класі. Аналіз особистісного методичного зростання педагога. |
Немає коментарів:
Дописати коментар