Заговори, щоб світ тебе побачив,
Заговори, щоб світ тебе почув,
Щоб людям стало легше жити,
Від того, що ти жив і був
Учителем!
Анатолій Вихрущ
Творчий автопортрет на практичному занятті учитель-словесник складає за
таблицею «Основні якості творчого вчителя (на основі аналізу наукової
літератури», або укладає есе про себе, про власні творчі здобутки
Якості творчого вчителя |
Тлумачення поняття «Якості творчого вчителя» |
|
Особистісні |
Креативність |
Вид або тип
мислення, що характеризується створенням
суб’єтивно нового продукту й
новоутвореннями у власне пізнавальній діяльності на шляху його створення |
|
Уява |
Перетворення
існуючого досвіду на основі минулого та створення відповідно до цього нових
образів, які є одночасно творчою діяльністю і праобразами для неї |
|
Інтуїція |
Здатність людини
приймати ефективні рішення в умовах, коли мінімально необхідна інформація
щодо завдання, що вирішується відсутня або зовнішні обставини унеможливлюють
послідовний раціональний аналіз усіх «за» і «проти» |
|
Творча активність |
Інтегративна
характеристика, в якій відображені нові глибокі утворення у структурі
особистості (творчі потреби, мотиви, вимоги) та знаходять своє вираження
якісні зміни в діяльності, що стає більш цілеспрямованою і продуктивною |
|
Винахідливість |
Здатність людини
швидко і продумано знаходити вихід із нестандартних ситуацій. |
Професійні |
Професійна
мобільність |
Інтегративна
якість особистості, що дозволяє їй бути соціально активною,
конкурентноздатною, професійно компетентною, здатною до саморозвитку й
модернізації власної діяльності |
|
Педагогічна
майстерність |
Комплекс якостей
особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної
діяльності. |
|
Готовність до
інноваційної діяльності |
Особливий
особистісний стан, що передбачає наявність у педагога мотиваційно -
ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефетивними
способами й засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і
рефлексії. |
Немає коментарів:
Дописати коментар