Оцінювання на період дистанційного навчання має бути скоріше формувальним. (Формувальне оцінювання - це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно адаптувати освітній процес, спираючись на дані відстеження особистого розвитку дітей та хід набуття ними навчального досвіду й компетентностей).
Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання можна подати як таку послідовність дій:
1. Формування об'єктивних і розумних для учнів навчальних цілей.
2. Створення необхідного зворотного зв'язку.
3. Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання.
4. Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання.
5. Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність (рефлексія).
6. Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.
При цьому оцінки мають бути об'єктивними й правила академічної доброчесності дотримані.
Немає коментарів:
Дописати коментар